چه حالی داری؟


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

خیلی دوست دارم بدونم این شبا راحت می خوابی

رویاهات شیرینه یا که مثل من غرق عذابی

خیلی دوست دارم بدونم پیش من نباشی سخته

خونه ی آرزوهاتو حالا کی واسه تو ساخته

بهم بگو چه حالی داری وقتی دستام از تو دورن

نمی دونی شب و روزام بی تو خیلی سوت و کورن

بهم بگو چه حالی داری وقتی من پیشت نباشم

نمک خودخواهی هامو روی قلب تو نپاشم

بهم بگو چه حالی داری........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 19 بهمن 1391| 8:6 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§